Για να είμαστε ακριβείς: το όριο πέφτει στα 30 χλμ./ώρα σε μονόδρομους μονής κατεύθυνσης που παραμένει στην τελική μορφή του ν/σ.
"Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, ορίζεται σε τριάντα (30) χιλιόμετρα την ώρα. Σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν δύο (2) τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης με τουλάχιστον δύο (2) λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης με διαχωριστική νησίδα, το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται σε πενήντα (50) χιλιόμετρα την ώρα"
σωστό! αν και το έχω καλύψει σε προηγούμενο γράμμα, πρέπει να είμαστε πιο ακριβείς. Εμένα ακόμα περισσότερο με απασχολεί βέβαια πως ακόμα και σε αυτούς τους δρόμους θα εφαρμοστούν τα 30χλμ./ώρα χωρίς αλλαγές στον αστικό σχεδιασμό
Θα πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία οι υφιστάμενοι οδηγοί, να κοπεί το πανηγύρι με τους νέους που θα πιάσουν τιμόνι και θα πρέπει να αλλάξει το αστικό τοπίο πλήρως με υπερυψωμένες διαβάσεις , σαμαράκια, στένεμα δρόμων, εμπόδια που εξωθούν τα ΙΧ σε ζιγκ ζαγκ άλλο υλικό στο δρόμο και υλικοτεχνικά μέσα που δεν επιτρέπουν ταχύτητες. Αν θέλεις 30χλμ./ώρα και δεν πρόκειται να έχεις αστυνομικούς ή κάμερες σε μονόδρομους μονής κατεύθυνσης (κάτι που είναι αδύνατο να γίνει ούτως ή άλλως) τότε μένεις μόνο στην οδική παιδεία και στα υλικοτεχνικά μέσα.
Δεν θεωρώ πως 5 εκ. οδηγοί που έχουν συνηθίσει στο μπάχαλο της Ελλάδας δηλαδή να παρκάρουν δεκαετίες όπου θέλουν (γιατί έλα μωρε δεν γράφουν) να οδηγούν χωρίς όρια ταχύτητας στην Εθνική δεκαετίες (γιατι έλα μωρέ 50-60 χλμ. πιο πάνω δε σε γράφουν) ... κλπ πως θα αλλάξουν επειδή βγήκε ένα άρθρο σε ένα νόμο και ανέβηκε μια πινακίδα.
Αυτά δεν γίνονται και δεν πρόκειται να πιάσουν, δεν έχουν πιάσει άλλα αντίστοιχα στο παρελθόν.
Πρέπει να γίνει καμπάνια ενημέρωσης σύγκρισης και αθώας χιουμοριστικής γελοιοποίησης του πως ο Έλληνας συγκαταλέγεται στους πλέον κακομαθημένους οδηγούς της Ευρώπης (και δεν αναφέρομαι στον κάγκουρα της παραλιακής αλλά στον μέσο Έλληνα οικογενειάρχη) να κοπεί το πανηγύρι στα μαθήματα για τους νέους (να τους μάθουν πως το χάλι που έκαναν οι μπαμπάδες και οι θείοι δεν θα συνεχιστεί, να κοπεί το λάδωμα και να πάνε οι εκπαδευτές οι ίδιοι σε εκπαίδευση) και να γεμίσει η Αθήνα και οι μεγάλες πόλεις με υλικοτεχνικά μέτρα ηπιοποίησης της κυκλοφορίας για τα ΠΛΕΟΝ επικίνδυνα οχήμάτα στο δημόσιο χώρο που δεν είναι τα πατίνια οι πεζοί που πετάγονται δήθεν ή τα ποδήλατα αλλά τα ΙΧ και οι μηχανές (αν και οι τελευταίες δεν μπορούν περιοριστούν εύκολα με τέτοια μέσα).
Για να είμαστε ακριβείς: το όριο πέφτει στα 30 χλμ./ώρα σε μονόδρομους μονής κατεύθυνσης που παραμένει στην τελική μορφή του ν/σ.
"Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, ορίζεται σε τριάντα (30) χιλιόμετρα την ώρα. Σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν δύο (2) τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης με τουλάχιστον δύο (2) λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης με διαχωριστική νησίδα, το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται σε πενήντα (50) χιλιόμετρα την ώρα"
https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=7377b0f9-4ac6-404a-9f2d-b2ee000f5b7f&fbclid=IwY2xjawKtRR5leHRuA2FlbQIxMQBicmlkETAzQm8zMldQbDh3VWp3cGJ1AR4eJ3SRBNzsB_JWhKF3CLzPBdaCsqClSBoPya7LiBgJK_npWnQJBlDnWn8WcQ_aem_tpY3vK6HYANKyQkFNQhhCA
-Ορέστης
σωστό! αν και το έχω καλύψει σε προηγούμενο γράμμα, πρέπει να είμαστε πιο ακριβείς. Εμένα ακόμα περισσότερο με απασχολεί βέβαια πως ακόμα και σε αυτούς τους δρόμους θα εφαρμοστούν τα 30χλμ./ώρα χωρίς αλλαγές στον αστικό σχεδιασμό
Ακριβώς...
Θα πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία οι υφιστάμενοι οδηγοί, να κοπεί το πανηγύρι με τους νέους που θα πιάσουν τιμόνι και θα πρέπει να αλλάξει το αστικό τοπίο πλήρως με υπερυψωμένες διαβάσεις , σαμαράκια, στένεμα δρόμων, εμπόδια που εξωθούν τα ΙΧ σε ζιγκ ζαγκ άλλο υλικό στο δρόμο και υλικοτεχνικά μέσα που δεν επιτρέπουν ταχύτητες. Αν θέλεις 30χλμ./ώρα και δεν πρόκειται να έχεις αστυνομικούς ή κάμερες σε μονόδρομους μονής κατεύθυνσης (κάτι που είναι αδύνατο να γίνει ούτως ή άλλως) τότε μένεις μόνο στην οδική παιδεία και στα υλικοτεχνικά μέσα.
Δεν θεωρώ πως 5 εκ. οδηγοί που έχουν συνηθίσει στο μπάχαλο της Ελλάδας δηλαδή να παρκάρουν δεκαετίες όπου θέλουν (γιατί έλα μωρε δεν γράφουν) να οδηγούν χωρίς όρια ταχύτητας στην Εθνική δεκαετίες (γιατι έλα μωρέ 50-60 χλμ. πιο πάνω δε σε γράφουν) ... κλπ πως θα αλλάξουν επειδή βγήκε ένα άρθρο σε ένα νόμο και ανέβηκε μια πινακίδα.
Αυτά δεν γίνονται και δεν πρόκειται να πιάσουν, δεν έχουν πιάσει άλλα αντίστοιχα στο παρελθόν.
Πρέπει να γίνει καμπάνια ενημέρωσης σύγκρισης και αθώας χιουμοριστικής γελοιοποίησης του πως ο Έλληνας συγκαταλέγεται στους πλέον κακομαθημένους οδηγούς της Ευρώπης (και δεν αναφέρομαι στον κάγκουρα της παραλιακής αλλά στον μέσο Έλληνα οικογενειάρχη) να κοπεί το πανηγύρι στα μαθήματα για τους νέους (να τους μάθουν πως το χάλι που έκαναν οι μπαμπάδες και οι θείοι δεν θα συνεχιστεί, να κοπεί το λάδωμα και να πάνε οι εκπαδευτές οι ίδιοι σε εκπαίδευση) και να γεμίσει η Αθήνα και οι μεγάλες πόλεις με υλικοτεχνικά μέτρα ηπιοποίησης της κυκλοφορίας για τα ΠΛΕΟΝ επικίνδυνα οχήμάτα στο δημόσιο χώρο που δεν είναι τα πατίνια οι πεζοί που πετάγονται δήθεν ή τα ποδήλατα αλλά τα ΙΧ και οι μηχανές (αν και οι τελευταίες δεν μπορούν περιοριστούν εύκολα με τέτοια μέσα).