Γεια σου Άρη! Σε ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση και το χρόνο σου. Νομίζω πως αξίζει να μαζέψω ιδεές και παραδείγματα για μια ολοκληρωμένη απάντηση σύντομα. Μέχρι τότε το βασικό είναι στο θεωρητικό επίπεδο να αναγνωρίζουμε και να κάνουμε και άλλους να αναγνωρίζουν ότι η κατάσταση μας δεν είναι ένα αναγκαστικό αποτέλεσμα τυχαίων γεωγραφικώ…
Γεια σου Άρη! Σε ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση και το χρόνο σου. Νομίζω πως αξίζει να μαζέψω ιδεές και παραδείγματα για μια ολοκληρωμένη απάντηση σύντομα. Μέχρι τότε το βασικό είναι στο θεωρητικό επίπεδο να αναγνωρίζουμε και να κάνουμε και άλλους να αναγνωρίζουν ότι η κατάσταση μας δεν είναι ένα αναγκαστικό αποτέλεσμα τυχαίων γεωγραφικών και ιστορικών συνθηκών αλλά μια κατάσταση η οποία έχει δημιουργηθεί από δικές μας επιλογές για την οποία υπάρχουν επιβεβαιωμένες λύσεις και στο πρακτικό κομμάτι, να διεκδικούμε τα δικαιωματά μας ως πεζή εκπαιδεύωντας παράλληλα τους οδηγούς και να μην επιβαρύνουμε περαιτέρω με αχρείαστη χρήση αυτοκινήτου. Σε αυτό που αναφέρεις, σίγουρα υπάρχουν πολλές 'tactical urbanism' ομάδες στο εξωτερικό που κάνουν ουσιαστικές δράσεις. Και το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να μην οδηγήσει σε τίποτα, μπορεί όμως να οδηγήσει και στα πάντα αν οι συνθήκες το ευνοήσουν https://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord
Γεια σου Άρη! Σε ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση και το χρόνο σου. Νομίζω πως αξίζει να μαζέψω ιδεές και παραδείγματα για μια ολοκληρωμένη απάντηση σύντομα. Μέχρι τότε το βασικό είναι στο θεωρητικό επίπεδο να αναγνωρίζουμε και να κάνουμε και άλλους να αναγνωρίζουν ότι η κατάσταση μας δεν είναι ένα αναγκαστικό αποτέλεσμα τυχαίων γεωγραφικών και ιστορικών συνθηκών αλλά μια κατάσταση η οποία έχει δημιουργηθεί από δικές μας επιλογές για την οποία υπάρχουν επιβεβαιωμένες λύσεις και στο πρακτικό κομμάτι, να διεκδικούμε τα δικαιωματά μας ως πεζή εκπαιδεύωντας παράλληλα τους οδηγούς και να μην επιβαρύνουμε περαιτέρω με αχρείαστη χρήση αυτοκινήτου. Σε αυτό που αναφέρεις, σίγουρα υπάρχουν πολλές 'tactical urbanism' ομάδες στο εξωτερικό που κάνουν ουσιαστικές δράσεις. Και το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να μην οδηγήσει σε τίποτα, μπορεί όμως να οδηγήσει και στα πάντα αν οι συνθήκες το ευνοήσουν https://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord