5 Comments
User's avatar
Panos Papadopoulos's avatar

Ωραία και πρακτικά, από ποδηλατόδρομους όμως (όπως και στο Λονδίνο) υπάρχουν κάποιες μεγαλύτερες παρεμβάσεις ειδικά σε μεγάλο γραμμικό επίπεδο όπως δίπλα στο ποτάμι και σε μεγάλους οδούς όπως Hausmann και νομίζω είναι οι πιο σημαντικές για να μπορείς να διανύσεις ουσιαστικές αποστάσεις, δε χρειάζεται ο ποδηλατόδρομος να αρχίζει έξω από το σπίτι σου.

Expand full comment
Adam Markakis's avatar

Συμφωνώ απόλυτα. Στην Αθήνα πχ εγώ σπάνια χρειάζεται να βγω με το ποδήλατο από μονόδρομους. Εκεί δεν χρειάζομαι να γίνει τίποτα, μια χαρά ασφαλής είμαι στη μέση του δρόμου.

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω την Κηφισίας, την Βουλιαγμένης, την Συγγρού κτλ. Απλά δεν το κάνω.

Expand full comment
Purple Eleonora's avatar

👏👏

Expand full comment
elias Tsolis's avatar

Σαμαράκια ναι, δεντράκια ναι, ποδήλατα σε στοπ ναι. Αλλά αμφιβάλλω ότι οι διαγραμμίσεις στάθμευσης θα λειτουργούσαν εδώ λόγω νοοτροπίας "έχω αυτοκίνητο, το παρκάρω όπου ναναι" αφού είναι πάρα πολλά, και δεν βρίσκουν θέση. Αρκεί μία καλοκαιρινή μέρα να έρθεις Αρτέμιδα. Όσο για τα τραπεζάκια... ξέχασες ότι έχουμε μαγαζάκια και στα πιο στενά σοκάκια; που θα μπουν οι ξύλινες εξέδρες; Η μόνη σωτηρία για Ελλάδα, πεζοδρομήσεις πόλεων, και μεγάλο ποδηλατικό δίκτυο, συν αύξηση χρήσης τελών αυτοκινήτου για απλούς πολίτες ( όχι αμέα κλπ). Έτσι, αν μειωθούν οι ΔΡΟΜΟΙ για αυτοκίνητα, θα μειωθεί και η "άχρηστη" χρήση τους... που μπορεί "εύκολα" να αντικατασταθεί από εναλλακτικά οχήματα.

Expand full comment
Panos Papadopoulos's avatar

αν δεν υπάρχουν καλές εναλλακτικές δε θα λειτουργήσει ποτέ τίποτα, ίσως mini bus σε επίπεδο γειτονιάς με προγραμματισμό στάσεων; 🤷🏻‍♂️

Expand full comment