Ωραία και πρακτικά, από ποδηλατόδρομους όμως (όπως και στο Λονδίνο) υπάρχουν κάποιες μεγαλύτερες παρεμβάσεις ειδικά σε μεγάλο γραμμικό επίπεδο όπως δίπλα στο ποτάμι και σε μεγάλους οδούς όπως Hausmann και νομίζω είναι οι πιο σημαντικές για να μπορείς να διανύσεις ουσιαστικές αποστάσεις, δε χρειάζεται ο ποδηλατόδρομος να αρχίζει έξω από το σπίτι σου.
Συμφωνώ απόλυτα. Στην Αθήνα πχ εγώ σπάνια χρειάζεται να βγω με το ποδήλατο από μονόδρομους. Εκεί δεν χρειάζομαι να γίνει τίποτα, μια χαρά ασφαλής είμαι στη μέση του δρόμου.
Το πρόβλημα ξεκινάει όταν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω την Κηφισίας, την Βουλιαγμένης, την Συγγρού κτλ. Απλά δεν το κάνω.
Σαμαράκια ναι, δεντράκια ναι, ποδήλατα σε στοπ ναι. Αλλά αμφιβάλλω ότι οι διαγραμμίσεις στάθμευσης θα λειτουργούσαν εδώ λόγω νοοτροπίας "έχω αυτοκίνητο, το παρκάρω όπου ναναι" αφού είναι πάρα πολλά, και δεν βρίσκουν θέση. Αρκεί μία καλοκαιρινή μέρα να έρθεις Αρτέμιδα. Όσο για τα τραπεζάκια... ξέχασες ότι έχουμε μαγαζάκια και στα πιο στενά σοκάκια; που θα μπουν οι ξύλινες εξέδρες; Η μόνη σωτηρία για Ελλάδα, πεζοδρομήσεις πόλεων, και μεγάλο ποδηλατικό δίκτυο, συν αύξηση χρήσης τελών αυτοκινήτου για απλούς πολίτες ( όχι αμέα κλπ). Έτσι, αν μειωθούν οι ΔΡΟΜΟΙ για αυτοκίνητα, θα μειωθεί και η "άχρηστη" χρήση τους... που μπορεί "εύκολα" να αντικατασταθεί από εναλλακτικά οχήματα.
Η αλήθεια είναι ότι στο Μοσχάτο στην κεντρική πλατεία μπροστά από την εκκλησία που έχει θέσεις πάρκινγκ για ειδικές ανάγκες δεν τις σέβονται και παρκάρουν εκεί χωρίς ντροπή - παρόλο που είναι στο πιο εμφανές σημείο. Οι σημάνσεις δεν φαίνεται να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα εδώ, αλλά ίσως φταίει και η έλλειψη σχετικής αστυνόμευσης
Ίσως ένα από τα αγαπημένα μου άρθρα σου. Πρακτικό, αισιόδοξο και motivational. Και το 1% αξίζει την προσπάθεια
Ωραία και πρακτικά, από ποδηλατόδρομους όμως (όπως και στο Λονδίνο) υπάρχουν κάποιες μεγαλύτερες παρεμβάσεις ειδικά σε μεγάλο γραμμικό επίπεδο όπως δίπλα στο ποτάμι και σε μεγάλους οδούς όπως Hausmann και νομίζω είναι οι πιο σημαντικές για να μπορείς να διανύσεις ουσιαστικές αποστάσεις, δε χρειάζεται ο ποδηλατόδρομος να αρχίζει έξω από το σπίτι σου.
Συμφωνώ απόλυτα. Στην Αθήνα πχ εγώ σπάνια χρειάζεται να βγω με το ποδήλατο από μονόδρομους. Εκεί δεν χρειάζομαι να γίνει τίποτα, μια χαρά ασφαλής είμαι στη μέση του δρόμου.
Το πρόβλημα ξεκινάει όταν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω την Κηφισίας, την Βουλιαγμένης, την Συγγρού κτλ. Απλά δεν το κάνω.
👏👏
Σαμαράκια ναι, δεντράκια ναι, ποδήλατα σε στοπ ναι. Αλλά αμφιβάλλω ότι οι διαγραμμίσεις στάθμευσης θα λειτουργούσαν εδώ λόγω νοοτροπίας "έχω αυτοκίνητο, το παρκάρω όπου ναναι" αφού είναι πάρα πολλά, και δεν βρίσκουν θέση. Αρκεί μία καλοκαιρινή μέρα να έρθεις Αρτέμιδα. Όσο για τα τραπεζάκια... ξέχασες ότι έχουμε μαγαζάκια και στα πιο στενά σοκάκια; που θα μπουν οι ξύλινες εξέδρες; Η μόνη σωτηρία για Ελλάδα, πεζοδρομήσεις πόλεων, και μεγάλο ποδηλατικό δίκτυο, συν αύξηση χρήσης τελών αυτοκινήτου για απλούς πολίτες ( όχι αμέα κλπ). Έτσι, αν μειωθούν οι ΔΡΟΜΟΙ για αυτοκίνητα, θα μειωθεί και η "άχρηστη" χρήση τους... που μπορεί "εύκολα" να αντικατασταθεί από εναλλακτικά οχήματα.
αν δεν υπάρχουν καλές εναλλακτικές δε θα λειτουργήσει ποτέ τίποτα, ίσως mini bus σε επίπεδο γειτονιάς με προγραμματισμό στάσεων; 🤷🏻♂️
Η αλήθεια είναι ότι στο Μοσχάτο στην κεντρική πλατεία μπροστά από την εκκλησία που έχει θέσεις πάρκινγκ για ειδικές ανάγκες δεν τις σέβονται και παρκάρουν εκεί χωρίς ντροπή - παρόλο που είναι στο πιο εμφανές σημείο. Οι σημάνσεις δεν φαίνεται να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα εδώ, αλλά ίσως φταίει και η έλλειψη σχετικής αστυνόμευσης