Discussion about this post

User's avatar
Vivian Efthimiopoulou's avatar

Ενδιαφέρον και η προσπάθεια σας καθ όλα αξιέπαινη όμως ούτε εγώ δεν τολμώ να τη μοιραστώ :-) Η χρήση του ΙΧ στην Ελλάδα δευτερευόντως έχει να κάνει με τις αντιλήψεις περί δημόσιου χώρου

Παραμένει ένα status symbol. Ακόμα και στην οδήγηση αναπαράγει όλες τις αρχαϊκές αντιλήψεις περί κυριαρχίας στον άλλον.

Expand full comment
Kostis's avatar

Το όλο θέμα μοιάζει με ένα γόρδιο δεσμό που δεν μπορείς ούτε να τον λύσεις (διάφορα μέτρα), αλλά ούτε και να τον κόψεις (απαγόρευση ελεύθερης στάθμευσης).

Οι υποδομές είναι ελλιπείς (η γραμμή 4, αντί να έχει ήδη παραδοθεί - και να σχεδιάζουμε/σκάβουμε την 5 και την 6 - διαβάζω ότι θα είμαστε τυχεροί αν θα την έχουμε λίγο πριν το 2030).

Οι δε υποδομές για ιδιωτικές θέσεις στάθμευσης αν δεν συνδιαστούν με ταυτόχρονη απογόρευση ελεύθερης στάθμευσης (αρχικά τουλάχιστον σε ζώνες) καθίστανται μη-βιώσιμες μιας και οι χρήστες θα τις επιλέξουν μόνο σαν ύστατη λύση.

Στα μέτρα-προτάσεις επίσης (στο Polis), διακρίνω μια αθωώτητα και αφέλεια λες και δεν ξέρουμε σε ποιους ακριβώς θα πάμε να τα εφαρμόσουμε. Για παράδειγμα διάφορες προτάσεις για θέση κατοίκου. Πώς ακριβώς εφαρμόζεις κάτι τέτοιο - και ακόμη πιο σημαντικό - πώς ακριβώς το τηρείς όταν κάποιος βρίσκεται εκεί που δεν πρέπει;

Προσωπικά, το μόνο που πιστεύω ότι δουλεύει είναι οικονομικά κίνητρα (τέλη κυρίως και πρόστιμα δευτερευόντως γιατί το θέμα δεν είναι πόσα θα επιβάλλεις, αλλά πόσα θα εισπράξεις). Υποδομές υλοποιούνται δυστυχώς με πολύ αργούς ρυθμούς και οποιαδήποτε μέτρα στάθμευσης και να προταθούν, έχουμε το θέμα εφαρμογής και επιβολής το οποίο είναι για δυνατούς λύτες.

Expand full comment
6 more comments...

No posts