Ενδιαφέρον και η προσπάθεια σας καθ όλα αξιέπαινη όμως ούτε εγώ δεν τολμώ να τη μοιραστώ :-) Η χρήση του ΙΧ στην Ελλάδα δευτερευόντως έχει να κάνει με τις αντιλήψεις περί δημόσιου χώρου
Παραμένει ένα status symbol. Ακόμα και στην οδήγηση αναπαράγει όλες τις αρχαϊκές αντιλήψεις περί κυριαρχίας στον άλλον.
Ενδιαφέρον και η προσπάθεια σας καθ όλα αξιέπαινη όμως ούτε εγώ δεν τολμώ να τη μοιραστώ :-) Η χρήση του ΙΧ στην Ελλάδα δευτερευόντως έχει να κάνει με τις αντιλήψεις περί δημόσιου χώρου
Παραμένει ένα status symbol. Ακόμα και στην οδήγηση αναπαράγει όλες τις αρχαϊκές αντιλήψεις περί κυριαρχίας στον άλλον.
"H επίδραση που έχουν τα αυτοκίνητα στους χαρακτήρες των ιδιοκτητών και των οδηγών τους, είναι μια συναρπαστική απεικόνιση του αξιώματος της διαφθορά της εξουσίας. Για τους περισσότερους από εμάς, ο έλεγχος ενός αυτοκινήτου στο δρόμο είναι το μεγαλύτερο κομμάτι εξουσίας που θα έχουμε ποτέ. Αμέσως μόλις γλιστρήσουμε πίσω από το τιμόνι, γινόμαστε ανώτεροι από τους μικρότερους, πιο αργούς και πιο ήσυχους χρήστες του δρόμου. Γινόμαστε επίσης ανώτεροι από τον κανονικό εαυτό μας. Διότι είμαστε παγιδευμένοι στο όνειρο των διαφημιστών αλλά ακόμα πιο σημαντικά και στα μηνύματα του περιβάλλοντος μας για το αυτοκίνητο ως τον απόλυτο προσωπικό χώρο, την απόλυτη έκφραση της ατομικότητας, το απόλυτο κλειδί της ελευθερίας."
Αυτό που κάνει όμως το συγκεκριμένο εργαλείο είναι να αναδεικνύει που τέμνονται οι απόψεις των διαφορετικών ομάδων σκέψης, συμπεριλαμβανομένων των φίλων μας αυτοκινητοκέφαλων. Μπορεί να είναι σε κάτι πολύ πρακτικό, το οποίο όμως θα είναι χρήσιμο για οποιαδήποτε πολιτική.
Για παράδειγμα, ενώ στην αντίστοιχη συζήτηση για το Airbnb, ένα 35% έλεγε πως "δεν θα μας πείτε τι θα κάνουμε το σπίτι μας" και ένα 65% έλεγε "δεν βγαίνω, κάντε κάτι" και οι δύο ομάδες συμφωνούσαν σε ποσοστό 80%+ πως "ο ιδιοκτήτης πρέπει να συμμετέχει στα έξοδα της πολυκατοκίας και να μην είναι free rider". https://www.takebackthecity.gr/p/airbnb-944
Ενδιαφέρον και η προσπάθεια σας καθ όλα αξιέπαινη όμως ούτε εγώ δεν τολμώ να τη μοιραστώ :-) Η χρήση του ΙΧ στην Ελλάδα δευτερευόντως έχει να κάνει με τις αντιλήψεις περί δημόσιου χώρου
Παραμένει ένα status symbol. Ακόμα και στην οδήγηση αναπαράγει όλες τις αρχαϊκές αντιλήψεις περί κυριαρχίας στον άλλον.
Αλήθεια είναι. Έχουμε γράψει σχετικά εδώ https://www.takebackthecity.gr/p/a29
"H επίδραση που έχουν τα αυτοκίνητα στους χαρακτήρες των ιδιοκτητών και των οδηγών τους, είναι μια συναρπαστική απεικόνιση του αξιώματος της διαφθορά της εξουσίας. Για τους περισσότερους από εμάς, ο έλεγχος ενός αυτοκινήτου στο δρόμο είναι το μεγαλύτερο κομμάτι εξουσίας που θα έχουμε ποτέ. Αμέσως μόλις γλιστρήσουμε πίσω από το τιμόνι, γινόμαστε ανώτεροι από τους μικρότερους, πιο αργούς και πιο ήσυχους χρήστες του δρόμου. Γινόμαστε επίσης ανώτεροι από τον κανονικό εαυτό μας. Διότι είμαστε παγιδευμένοι στο όνειρο των διαφημιστών αλλά ακόμα πιο σημαντικά και στα μηνύματα του περιβάλλοντος μας για το αυτοκίνητο ως τον απόλυτο προσωπικό χώρο, την απόλυτη έκφραση της ατομικότητας, το απόλυτο κλειδί της ελευθερίας."
Αυτό που κάνει όμως το συγκεκριμένο εργαλείο είναι να αναδεικνύει που τέμνονται οι απόψεις των διαφορετικών ομάδων σκέψης, συμπεριλαμβανομένων των φίλων μας αυτοκινητοκέφαλων. Μπορεί να είναι σε κάτι πολύ πρακτικό, το οποίο όμως θα είναι χρήσιμο για οποιαδήποτε πολιτική.
Για παράδειγμα, ενώ στην αντίστοιχη συζήτηση για το Airbnb, ένα 35% έλεγε πως "δεν θα μας πείτε τι θα κάνουμε το σπίτι μας" και ένα 65% έλεγε "δεν βγαίνω, κάντε κάτι" και οι δύο ομάδες συμφωνούσαν σε ποσοστό 80%+ πως "ο ιδιοκτήτης πρέπει να συμμετέχει στα έξοδα της πολυκατοκίας και να μην είναι free rider". https://www.takebackthecity.gr/p/airbnb-944
Τέτοια αποτελέσματα ψάχνουμε :)